2009-11-25

Nowa kampania telewizyjna Ferrero Duplo

We wszystkich stacjach telewizyjnych można oglądać już od 5 listopada, nowy 30 sekundowy spot reklamowy, wprowadzający Ferrero Duplo na polski rynek.

Hasłem kampanii jest „Słodycz w małej dawce“ a cały spot oparty jest na lekkości batonika i przyjemności jaką daje Duplo. W reklamie wykorzystano przebój „Time to pretend“ amerykańskiego zespołu MGMT, hit z ostatnich list przebojów.
Film został przygotowany specjalnie dla polskich konsumentów, po analizach zarówno ich potrzeb, jak i specyfiki rynku polskiego. Jest skierowany do grupy docelowej 15-35 lat.
Duplo to pyszny batonik w czekoladowej polewie z nadzieniem orzechowym, dostępny w szerokiej dystrybucji od 1 września.

2018-03-27

Ferrero z nagrodą od Fairtrade

Ferrero z nagrodą od Fairtrade

czytaj wiĘcej

2018-01-17

FERRERO PRZEJMUJE SŁODYCZOWY BIZNES NESTLÉ W USA

FERRERO PRZEJMUJE SŁODYCZOWY BIZNES NESTLÉ W USA

czytaj wiĘcej

2017-01-13

OŚWIADCZENIE FERRERO W SPRAWIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KREMU NUTELLA POJAWIAJĄCYCH SIĘ W MEDIACH

OŚWIADCZENIE FERRERO W SPRAWIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KREMU NUTELLA POJAWIAJĄCYCH SIĘ W MEDIACH

OŚWIADCZENIE FERRERO W SPRAWIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KREMU NUTELLA POJAWIAJĄCYCH SIĘ W MEDIACH

czytaj wiĘcej

2016-10-11

FERRERO w czołówce tegorocznego Rankingu WWF  Firm Wykorzystujących Olej Palmowy

FERRERO w czołówce tegorocznego Rankingu WWF Firm Wykorzystujących Olej Palmowy

FERRERO w czołówce tegorocznego Rankingu WWF Firm Wykorzystujących Olej Palmowy

czytaj wiĘcej

2016-09-15

Nowa Promocja Kinder Bueno - "Podróż do świata Bueno"

Nowa Promocja Kinder Bueno - "Podróż do świata Bueno"

czytaj wiĘcej

archiwum

2018

styczeń

luty

marzec

kwiecień

maj

czerwiec

lipiec

sierpień

wrzesień

październik

listopad

grudzień