ODPOWIEDZIALNY PRZEKAZ NA RZECZ ŚWIADOMYCH WYBORÓW

Rosnąca na całym świecie uwaga poświęcona diecie, żywieniu i aktywności fizycznej ma ogromne znaczenie dla międzynarodowej społeczności producentów żywności i napojów, której częścią jest Ferrero.

Odpowiedzialna komunikacja handlowa może pomóc konsumentom w dokonywaniu właściwych wyborów dotyczących kupowanych i konsumowanych produktów spożywczych, w ramach zdrowego i aktywnego stylu życia. Poprzez przekazywanie informacji handlowych zgodnych z zasadami zdrowego odżywiania, zbilansowaną dietą i aktywnością fizyczną, przemysł spożywczy może odgrywać istotną rolę.

International Food & Beverage Alliance


Jako członek International Food & Beverage Alliance (IFBA), wraz z innymi wiodącymi firmami spożywczymi, jesteśmy zaangażowani w samoregulację i stosujemy "Ramy odpowiedzialnego przekazu marketingowego dotyczącego żywności i napojów" przyjęte przez Międzynarodową Izbę Handlową (ICC), a także odpowiednie regionalne i krajowe kodeksy samoregulacyjne.

Światowa Federacja Reklamodawców



Ferrero jest również członkiem Światowej Federacji Reklamodawców (WFA), międzynarodowej organizacji, która promuje korzystne i skuteczne praktyki związane z odpowiedzialną reklamą. Wierzymy, że skuteczna samoregulacja służy interesom konsumentów poprzez zapewnienie prawdziwych i precyzyjnych przekazów. Uznajemy również potrzebę egzekwowania przepisów i zmieniamy reklamy, które nie są zgodne z tymi zobowiązaniami.

UE Pledge


W Unii Europejskiej Ferrero jest członkiem założycielem EU Pledge i zaangażowało się w działania mające na celu unikanie przekazów marketingowych produktów, które są skierowane do dzieci poniżej 13 roku życia. Takie zobowiązanie pozwala osobom i organizacjom na sygnalizowanie możliwych przypadków niezgodności przekazów marketingowych poszczególnych członków z ich zobowiązaniami. Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Kliknij
tutaj, aby pobrać pełną wersję dokumentu "Zasady Reklamy i Marketingu Ferrero".