Historia Grupy Ferrero to dzieje sukcesu, który wkracza już w trzecie pokolenie. Historia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości genialnej i wytrwałej w dążeniu do celu włoskiej rodziny z regionu Piemont – to ona właśnie stoi za samą marką, jej finansowym sukcesem i ekspansją na międzynarodową skalę.
1964
Na rynek wchodzi Nutella
1968
Na rynku pojawia się Kinder Czekolada
1969
Tic Tac rewolucjonizuje kategorię miętowych drażetek
1974
Wraz z pojawieniem się Kinder Niespodzianki powiększa się rodzina produktów Kinder
1982
Ferrero Rocher debiutuje na rynku
Odpowiedzialność społeczna Grupy
Giovanni Ferrero nadal z sukcesem zarządza Firmą, stawiając przed nią coraz ambitniejsze cele, a jednocześnie dbając o to, by stale inspirowała się i kierowała tymi samymi wartościami, które wyznawali też jego ojciec Michele i brat. Dziś, tak jak i w przeszłości, Ferrero opiera się na solidnym fundamencie rodzinnych wartości.