Filozofia

Najwyższa jakość, tradycyjne receptury, świeżość, staranny dobór surowców oraz szacunek i dbałość o klienta to podstawowe wartości Ferrero, dzięki którym miliony konsumentów na całym świecie znają i cenią nasze słodycze i wyroby czekoladowe. Nasze receptury są owocem innowacyjnych pomysłów, trudnych do skopiowania. Wyroby Ferrero na stałe znalazły miejsce w świadomości konsumentów na całym świecie, mając dla nich symboliczne znaczenie.

Ferrero przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa żywienia, promuje zdrowy tryb życia, dba o środowisko naturalne, o społeczności lokalne, w których działa, oraz o swoich pracowników.

Obecnie wiele produktów Ferrero ma zasięg globalny. Są one sprzedawane w każdym zakątku świata. Ferrero jest czwartym producentem słodyczy na świecie.

O wyjątkowym charakterze Ferrero stanowi podejście zwane „glocal” (Myśleć globalnie, działać lokalnie). Ferrero, dbając zarówno o rozwój międzynarodowy, jak i o dobre stosunki ze środowiskami lokalnymi, w których działa, łączy w sobie cechy firmy globalnej z wrażliwością firmy lokalnej.

W centrum zainteresowania Ferrero od zawsze jest konsument. Zaufanie oparte na wzajemnym poznaniu, doświadczeniu, intuicji i porozumieniu, trwała i wzajemna wierność są tym, co wiąże Ferrero z klientem. Niezwykła dbałość o potrzeby konsumenta jest podstawą sukcesu firmy.